b2bplusdemo
Logo Entegrasyonu
 

            Kullanılacak bir E-Ticaret sistemi, sadece bir "E-Ticaret" yazılımından ibaret olduğu durumlarda kuruma gereken faydayı sağlamış olmamakla beraber, ortaya çıkardığı dağınık veri yapısı ve manuel bilgi girişi sayesinde bir sistemsizliğinde başlıca sebebi olmaktadır. Kurumdaki iş akışını bozmayacak bir yapıda, kullanılan "Ticari / ERP Yazılım" sistemleri ile entegre olduğunda bir fayda ve anlam ifade edecektir. Bu gibi temel durumlar dikkate alındığında kurulan sistemlerde, E-Ticaret sistemleri ile Ticari / ERP sistemleri bütünleşik bir yapıya gelerek, kurumun müşteri memnuniyetini artırmasına, güvenli, ilkeli ve istikrarlı  bir ticari ilişki amaçlanmaktadır. 

            Unutmayalım ki günümüzde E-Ticaret yapan firmalar güçlü bir entegrasyon yapısı kuramadıkları için, stok ve envanter bilgilerine hakim olamadıklarından olmayan ürünü satabilmektedir. Bu kontrolsüzlük firmanızın güvenini azaltmaktadır.

             Aynı zamanda finansal bilgi sisteminizden uzaklaşarak maliyet ve finans kontrolünü kaybetmemiş oluyorsunuz. Finansal bilgi sisteminizdeki veri bütünlüğü verimliliği artırır, müşteri memnuniyeti yükselmesini sağlar.
 

            Onun içindir ki! B2B Plus sadece bir E-Ticaret yazılımı değil, aynı zamanda uctan uca bir e-iş modelidir!
 
            LOGO Tiger ERP yazılım ürün ailesi ile tam entegre çalışan B2B Plus E-Ticaret çözümü, stok, cari, sipariş aynı zamanda banka entegrasyonları ile birebir uyumlu olarak çalışmaktadır. Envanter ve fiyat değişimleri saniyeler bazında entegre olur.

 %100 LOGO Entegrasyonu

  • LOGO Ticari Sistemine tam entegre ve  online olarak çalışan B2B PLUS ile bayiler, ana firmanın B2B sitesi üzerinden;
  • Ürün ağacındaki kategorilendirme sistemi ile veya hızlı arama sihirbazı ile tedarikçisindeki ürünlere kolayca ulaşabilir,
  • Tedarikçisindeki stok durumlarını online görebilir,
  • Stoklar hakkında detaylı bilgi edinebilir, ürün resmini inceleyebilir,
  • Tanımlanmış fiyatlar üzerinden sipariş girebilir,
  • Önceki siparişlerin onay / sevk durumunu takip edebilir,
  • Cari extresini ve aylık hesap özetini inceleyebilir,
  • Farklı döviz türlerindeki bakiyelerini takip   edebilir,
  • Risk durumun takip edebilirler.
  
            Ana firmadaki yönetici panelinde tanımlanan bayi kullanıcı adı, şifresi ve müşteri Ch kod eşleştirilmesinden sonra bayi B2B sistemine belirlenen kullanıcı adı ve şifresi ile girebilir.  Yönetici Panelinde ayrıca reklam panosunda görüntülenecek ürünlerin ile sıralamalarının seçimleri vb. işlemler de yapılabilmektedir.
 
            LOGO ‘daki Ürün / Cari kartlarında “E-iş ortamında yayınlansın”  işareti ile bilgi anında web ortamında yayınlanabilmektedir. B2B sitesinde yayınlanan her türlü; ürün kategori mimarisi, ürünler, satış fiyatları, stok miktarları, ürün resmi, detay ürün açıklaması, cari hareket ve sipariş bilgilerinin temel kaynağı, kullanılan LOGO yazılımlarıdır. 

           Site üzerinden ürünlere erişim, kategori yapısı ve anahtar kelimeler yardımıyla hızlı arama sihirbazı sayesinde çok pratik olarak yapılabilmektedir. Ürünlere gerek “Liste şeklinde” ve gerekse ürünlerin resimlerinin de beraberinde listeleneceği “Detay Pencere” şeklinde ulaşılabilmektedir. “Sepete At”butonuyla seçilen ürünler anında sepette listelenmektedir. Girilen sipariş onay öncesi değiştirilebilir ve onaydan Sonra “Siparişi Kaydet” butonu ile sisteme kaydedilir. Bayi, siparişini çok yoğun olarak verdiği ürünleri “Favori Ürünlerim” arasına ekleyebilir, bu sayede sürekli ilgilendiği ürünlere çok daha hızlı erişip siparişini hızlı kaydedebilmektedir. Sitedeki Stok miktarları ise, parametreye göre “Var / Yok”, “25+ / 50+” veya “28 / 45 / 56” gibi listelenmesi sağlanabilmektedir.
 
           B2B PLUS ile girilen tüm siparişler, belirlenen periyotta bilgilendirici bir uyarı notu ile birlikte LOGO-Object desteği ile Ticari programa (Tiger Ürün Serisi) aktarılır. ilgili Siparişin LOGO ‘daki onay bilgisi ve Siparişin Sevk durum bilgisi anında web ortamında güncellenmektedir. Dolayısı ile bayi / Müşteri siparişinin durumunu web’ten güncel olarak takip edebilmektedir.
Ürüne çok daha hızlı erişip siparişini hızlı kaydedebilmektedir.
 

           B2B sitesi üzerinden bayiler / müşteriler son cari hesap bakilerini döviz bazında takip edebilir, cari hesap extrelerini ve aylık hesap özetlerini online olarak inceleyebilirler 

 Banka Entegrasyonu:

          B2B sisteminizin ödeme alt yapısı hayati önem taşımaktadır. Ülkemizde E-Ticaret yeni gelişmekte olan bir alan olduğu için bankalar var olan alt yapılarını yenilemektedir veya farklı alternatifler üretmektedir. Bu nedenle E-Ticaret yazılımınızında buna uygun olarak yenilenmesi ve yeni ödeme sistemlerine göre geliştirilmesi çok önemlidir. Esnek ödeme sistemi ile sonradan oluşacak ihtiyaçlarınıza çözüm üretmek kolay olacaktır.
 
Sanal Pos
          Temel ödeme türlerinden biri olan sanal pos (vpos) internet üzerinden kredi kartı ödemelerinin güvenli bir şekilde yapılmasına olanak sağlar. B2B sistemimiz bu yapıyı desteklemektedir.